"Starke man"

2012-08-19, kl. 08.00
 
Alldeles för mycket sovmorgon igen - till halvsju.Måste ändra fokus på den ovanan - bara njuta av att det är så förbålt skönt att ligga kvar istället för att harmas åt tiden jag sover bort!
 
Iaf finns denna morgon ingen tid för reflektioner på  bloggen. Här hemma är det "rivet" för städ - och jag måste få en del av prylarna på plats iaf. Innan jag ska bege mig ut till Alvik i eftermiddag - match för Sara - iaf enligt hemsidan. Får väl komm upp - det händer att en och annan match flyttas. Men jag är FB-vän med flera involverade så jag lär väl se hur de planerar eftermiddagen.
 
En viss yttre likhet finns det (också) mellan Lennart Holmlund och TV-seriens "Starke man". Min nyfikenhet väcktes då jag såg fotot av Kurirens tjänstelediga skribent JE. Och då fick jag svaret på varför arbetarkommunens ordförande i Umeå fått be om ursäkt á "starke mannens" vägnar.om ni klickar vidare från JE:s blogginlägg så kmmer ni till "starke mannens" - nästan värt att ha som favorit.
 
Nu får ni sköta den här dagen själv - eller som ett av Laila Wikströms kort säger" Gud vare med er - själv har jag inte tid".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback