Kvällssession

2012-12-17. kl. 11.30 - och Stig har namnsdag. Grattis ni alla som heter så.
 
Det får bli en liten kvällssession med bloggen - för idag går det fort - allt i racerfart för att hinna med. Ska till Viktväktarna - så jag vet vad jag ska sikta på när jag planerar att inte gå upp i vikt över julen.Och sen ska jag till NSD .- som ska skriva om folknöjet isbanan - och som kommit på att det var jag som skrev motionen om den - 2002.
 
dagens bubbel stod iaf "lilla" barnbarnet Lisa för - som sms:ade - ring. Vilket jag gjorde - betyget A i engelska -misstänker att jag lovat belöna såna resultat.
 
Som sagt - ska försöka hinna med en stunds reflekterande vid bloggen ikväll. ha det så gott så länge.
 
Föresten - ett rungande grattis till Annicka i Slagnäs - hon som logerar mina släktingar - strutsarna - hon fyller 50 idag. Hipp, hipp, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback