Godmorgon

2012-02-18, kl. 05.00

Godmorgon - och då menar jag verkligen GOD. Att komma upp klockan 04.00 är en riktig höjdare. Även om jag snart ska dra iväg. Tänk vilken "gulddag" detta kunnat bli om jag fått "pollymasa" här hemma.

Men ska ju iväg till "guldstaden" Skellefteå så det blir nog bra iaf.

Med detta meddelar jag alltså bara att idag har jag inte tid att reflektera framför datorn. Klockan 8 ska frukosten stå framdukad till Anne och Alf som förhoppningsvis anlände till expen och Luleå igårkväll.

Men; jag tar nog datorn med - och eftersom de andra konferensdeltagarna INTE vill börja klockan 7 på söndagmorgon så kanske det blir ett blogginlägg om vad partisekreteraren förmedlar till oss.

Ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback