Mäktigt

2012-01-01. kl. 09.00

Mäktigt - ja det kan man väl säga
om hockeyn i natt. Väl värt att stiga upp och se. Och nu blir det fler vaknätter - och jag nu räknar rätt så blir Småkronorna sämst fyra?

En mäktig 3-rätters middag blev det igår också. Löjrom, oxfile, klyftpotatis, marängkorg med bananer, hallon och gräddvisp satt bra. Gjorde marängen själv och kom på att jag gillade marängsmet. Och för den del marängerna också.

Somnade gott efter matchen och kom inte upp förrän efter 8. Ingen DN idag - bara lite reklam i Lillys låda.

Ovanligt många uppdateringar på Kurirens nättidning - tyvärr - "bara" misshandel och elände.

Ny bottennotering för S i något som kallas Svensk väljaropinion (tror jag det hette). Men det känns som en uttjatad nyhet.

Nu ska jag ta itu med att diska finglasen och annat från igår. Så får jag fundera hur ta tillvara första dagen på 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback