Stängt pga av semester!

2012-07-05, kl. 20,00
 
Nu har jag bestämt mig - det blir semesterstängt på bloggen - i första hand nu över helgen. Så får vi se sen.
 
Det börjar bli lite för stressigt - ska fortsätta min "resa" att verkligen njuta av stunden. Så det blir häbarsbron i morgonbitti istället för datorn!
 
Och sen drar jag mot Pajala och marknaden. Det ser jag verkligen framemot. Där träffar jag vänner från när och fjärran och från olika tider i mitt liv.
 
I morgon åker jag hem på kvällen. Får se sen hur det blir. Hoppas på utlovat sällskap på lördag/söndag - min "syster" sprider alltid sån glädje och värme omkring sig.
 
Ska se lite av partiledaren från Almedalen - men sen nannar jag på pudan. Blir en tidig morgon och en lång dag i morgon. Och kanske tom lite bloggabstinens.
 
Ha de så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback