Svag drivkraft

2012-06-29, kjl. 08.00
 
har analyserat varför jag har så svårt att komma mig upp på morgonarna nu för tiden. Idag blev den dryga halvsex. Det är minsann så att tidningarna inte alls är samma drivkraft nu som då.  DÅ var alltid min första tanke att hämta och läsa tidningen - NU är det en andra hands sak. Kan undra varför? Har tidningarna blivit sämre eller jag äldre? Iaf kan jag konstatera att tidningarna numer har svag drivkraft!
 
Iaf har allt ställts på huvud denna morgon - har haft åtminstone den timmes halvjobb - som bland annat resulterat i att jag måste hinna om jobbet och busstationen och skicka mer material till Kiruna.
 
Så jag får nöja mig med att tillönska er en riktigt bra dag. Själv åker jag ner till Piteå och PSG - nu är det slut på förlorar matcher i fotbollen - nu ska de bli idel segrar för Alviks tjejer - alla ålderskategorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback