"Kommer strax"

2012-03-29, kl. 06.30

Har förträngt att jag har "körning" denna morgon - och har såsat bort tiden. Får göra som i skrönan (?) om en näringsindkare här i Sunderbyn - sätta upp en lapp med att jag "kommer strax". Tänker en tanke att jag kanske bläddrar i tidningarna när jag kommer till jobbet - och "fräschar" upp om det var något som fick adrenalinet i svall?

En sak kommer jag spontant ihåg - malmfältsflyg som Andreas Lind skriver om. Vet inte om det kan ha något samband med att jag satt i buss 5 timmar och 10 minuter förra veckan.

Jens och Jonas har namnsdag - skickar ett grattis till sonen och alla "namnar" på både Jonas och Jens sidan!

Tränade igår - nöjd över det - men undrar fortfarande när jag ska kunna tvinga mig själv att promenera mer än 3 km? Men kanske är läge att börja dra runt "blodomloppet" - undrar om någon kan lämna rapport om det är isfritt på den rundan.

Ja då fick jag idén att packa med lämplig kläder för den turen.

"KOMMER STRAX!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback