En snabbis!

2012-11-04, kl. 07.30
 
Kvardröjande semester (o)vanor - somnade om och vaknade inte förrän tjugo i sju. Något strssande. Då avfärd ska ske klockan 09,00.- till Doris för inmundigande av kaffe. Sen förbi stan och hämta Anke för att vidarebefordra oss till Överkalix. Basket där kl. 11 och sen i Övertorneå kl. 16. Så det får bli en snabbis här på bloggen.
 
Bra dag igår - fick faktiskt undan hela semesterpackningen - dock är det inte upptvättat än - men väl gömt i tvättkorgen. Åkte en sväng till jobbet efter lunch - och där var läget gott. Inte alls mycket som samlats på hög. Och dagen avslutades med en god middag på restaurangen "en trappa upp".
 
Tidningshämtning denna återigen regniga dag - DN hade återkommit efter gårdagens "blankning". Och sen har jag nätvandrat - där var inte mycket att skriva hem om.
 
Lyckades någonstans snappa att Sverket har namndag idag - grattis. Får också inkludera Tobias (Krantz) och Viola (mor) som haft sina dagar under min semster.
 
Inhöstade också en sorglig nyhet - att Hans "Nobbe" Norberg avlidit - endast 53 år ung. Sorgligt och tragiskt för nära och kära.
 
Nu ska jag "slipas, spacklas och målas" inför denna söndag. Nu hoppas jag på vinster för Antnäs baskettjejer. Njut av söndagen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moster Gunilla

Välkommen hem till det svenska klimatet !

2012-11-04 @ 11:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback