Vilodag!

2012-09-23, kl. 07.00
 
Idag tänker jag på vilodagen - så det blir ingen blogg idag - iaf inge politik.
 
Hör på radion det filosofiska säjet - vad vore livet utan döden. Tror det är någon Weise program - vad nu den serien heter...
 
Igår vintrade vi här på gården - ganska lättsamt jobb. Sen blir det spännande att se om det funkar med "uppfinningen" för plogpinnarna - ca 2 dm djupa hål där vi satt en bit kabelrör. Teorin är nu att käpparna ska sättas dit och få frysa fast.
 
Nu ljuder "Du är den ende" med Lill Lindfors Nostalgi.Och inte Weise utan han med pianot - Egerblad kanske?
 
Nu ska jag ta ett snabröj här hemma. Klockan 10 ska jag dejta Alf Josefsson på järnvägsstationen för att skicka med honom lite skyltmaterial till mötet med Erik Ullenhag. Det är ju inte helt säkert att jag ger mig iväg 2x35 mil för ett kvällsmöte - snön kan överraska mina sommardäck
Och så har jag tänkt att när jag skickat iväg alf mot malmfälten så går jag till gymmet och blir 4-stjärnig!
 
Och baskettjejerna i Norge verkar ha roligt enligt rapporterna. Fast det missa semin med målskillnad. Vilket ger spelledig dag idag.
 
En bra dag tillönskas er alla som läser detta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback