Stugsista

2013-08-16, kl. 07.00 - och Brynolf har namnsdag . grattis. 
 
Idag hinner jag inte skriva alls - och då har jag väl satt myror i huvudet på någon - varför rubricerar jag stugsista ? Ja ordet bara dök upp - möjligen för att jag ska på visnig av en stuga i eftermiddag. Och ordet stugsista är tämligen nytt för mig - sen Jens och Lotta skaffade stugan i Lövånger.
 
Har sovit många timmar och länge på morgonen - plus att jag har vissa tekniska problem med datorn. Får väl göra en kort sammanfattning av torsdag och fredag ikväll. Så inte allt stannar inom mig.
 
Ha en bra fredag - och ni som inte ska på stugvisning - åk och vinka till kungen och drottningen - gammelstad efter lunch och stadsparken 16.15. Kan undra om inte mina republikanska vänner också kommer att stå där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback