Martyrskap

2013-12-18, kl. 13.30 - trot eller ej. Och Abraham har namnsdag - det har jag alldeles nytt kollat i tidningarna. Tidningarna som tant Lilly hämtade in vid 9-tiden. Trot eller ej - men jag har varit totalt däckad. Hade förvisso 38,3 i feber redan igår - men kände mig inte ett dyft sjuk. Men på eftermiddagen fick jag frossa och skakade hela jag. Efter svarttaxi med flickorna på träning till Antnäs for jag hem. Och i princip så tog jag två panodil och gick till sängs. Vaknade i morse och kände att allt inte stod rätt till. Uppfostrad som en är att feber måste bevisas om man skulle vara hemma från skola - så tog jag feber - 39,6. Har sovit hela förmiddagen - nu har jag fått berätta om martyrskap 
 
Nu börjar jag dock piggna på mig - har blekt håret - och ska nog ta mig en tur till stan.
 
Och nu måste jag skölja ur blekningen - så jag har något hår kvar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback