Kasper, Melker och Baltsar

2013-01-06. kl. .08.00  - och rubricerade herrar har namnsdag. Har jag sett någon gång förut att det varit tre namnsdagsbarn?
 
Det finns nog ingen som är så sjuk och  som jag när snuvan slår till. Idag misstänker jag att lilla febern anlänt också. 
 
Så nu har jag tagit en Ipren - och ska lägga mig en timme till. Måste förstås orka till Gammelstad och se Lisas lag spela semifinal. Sen blir det bingen igen. Hoppas ju förstås att tjejerna går till final - den spelas 18.50 - och möjligen utan mig.
 
Måste iaf skicka en grattishälsning till Emily som blivit mamma i natt till en liten tjej. Och grattis till Carola - som blir mormor för tredje gången.
 
Fö anser jag att det borde inrättas ett riktigt fint pris till den som kan utrota förkylningar och influensor. Sån "barnslig" sjukdom som ställer till så mycket förtret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback