Bisak!

2013-06-24, kl. 09.15
 
Idag använder jag en bisak - eller rättare sagt Ingen bisak - för att få svart text påinlägget. Intressant ledare - så lätt att avfärda detta med vikten av bilogisk mångfald - så diffust - men här blir det tydligt. Fast själv undrar jag om det inte är fler än bien som polinerar?
 
Nå nu är jag iaf övertygad om biens berättigande - men vad björnen tillför mångfalden har ingen övertygat mig om!
 
Egentligen har jag inte tid att skriva här - är faktiskt redan på jobbet. Och trots 6 timmar med trimmer och gräsklippare igår så funkar kroppen. Var lite mör igårkväll - men fit för "fajt" idag. Motionen kändes som en ringa avbetalning på allt mat och godisfrosseri som helgen inneburit.
 
Nu vet ni iaf att jag är på benen idag också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback