Kokt fläsk stekt

2013-06-12, kl. 07.00 - och . namnsdag?
 
Bara som upplysning till närstående så är det milt sagt "kokt fläsk stekt" eller hur det nu heter. Vaknade klockan kvart över 3 och var pigg. Men det såg ut så kallt och rått ute att jag inte kände för att hämta tidningarna. Så minsann somnade jag om till fem över 6. Länge sen med en så gigantiskt översovning. Och just idag då jag kunde berätta om en trevlig resa till Haparanda och jobb tillsammans med landstinggruppen. Och just idag då tidningarna är välmatade - och retar mig med flera identiskt lika artiklar. Bland annat så tackar mäklaren Jonas Nilsson särskilt för "annonsen" på ettan i båda tidningarna - om den lilla villan till det astronomiska priset av 8 mille. Där lät de minsann köpa sig - både tidningarna!
 
Nå jag får återkomma om både det ena och andra. Nu gäller det att försöka komma i balans och till jobbet. Herrbesök väntar på förmiddagen - och sen minns jag inte mycket mer av dagens program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback