En dag av oflyt

2013-03-26 kl. 06.45 - och inga problem att veta att Emanuel har namnsdag idag. Under min uppväxt var den här dagen vikt för mig - födelsedag - och Gunnar Emanuel Sträng - namnsdag.
 
Igår var en dag av oflyt - absolut helt och i alla detaljer. Ronny Eriksson skulle kunna göra en uppföljare på "Det är dags att sluta drömma" - den ni vet när Paris blir Hudiksvall. fins bilen blir en Skoda med trasig växellåda osv.
 
Men dagen slutade med härliga skratt - tack vare nämnda Ronny. Tack kusinen för det initiativet och bjudandet.
 
Även denna dag startade med rejält motlut - översovning med mer än en timme. Uppvägdes dock av att jag möttes av en underbart, stor och vacker tulpanbukett i trappen - från Anders, Jonna, Ebba, Oscar, Sarah och Valter. Och så en bok från kusinen.
 
Och gratulationerna fortsätter att ramla in - sms - och telefonsamtal - från Thomas - kl. 06.35.
 
Mycket i tidningarna idag att tycka till om - men den avdelningen får ni sköta själv idag. Har flera herrbesök på G - på jobbet idag. Och massor att göra - lite stresspanik jobbmässigt - hade tänkt mig en helledig påsk - men det ser inte ritkigt bra ut.
 
Ha en bra tisdag - snart får ni fira påsken.

Kommentarer
Postat av: moster Gunilla



GRATTIS !

2013-03-26 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback