"Lösplugg"

2013-03-24, kl. 08.30 - och inte vet jag vem som har namnsdag - men grattis iaf - alla. Kör en länk som "lösplugg" här - och hoppas därmed att ha skapat svart text.
 
09.30 avresa hemifrån. Kaffe på Ensittarvägen. 10.15 ankomst Örnäshallen. 10.30 Match - förlust för ABK. 11.30 avfärd mot centrum. Magnefique och vintermarknaden. 12.30 Toa och kaffe på expen. 13.00 åtebördade Doris till Örnäshallen - för match 13.30 som jag missade. åter till stan. 13.45 dejt med Carina för överlämnande av nyckel. 14.00 väntrummet Sensia - 14.25 träff med "nosdoktor" Anders. 14.50 full rulle mot Bergskolan - match mot Gladan som vi förlorade stort. 16.00 hockey på timmermansgatan. 16.45 avresa till Örnäshallen med Doris, Johanna och Lisa. 17.30 match - som äntligen blev efterlängtad seger för Lisas lag - mot Gammelstad. 18.30 i ilfart mot Bergskolan för att se slutet av Saras match mot Brooklyn. In med unghögen i bilen - mot Baan Thai för hämtmat. In på Hemmakväll - DVD och godis. 19.30 avlämning av tre"halvväxtingar" på Timmermansgatan - och kosan mot Sunderbyn. 22.00 - landade i säng utan Earth Hour - den har vår utebelysningen haft hela veckan.
 
Detta utspelade sig anno 2013 lördag den 23 mars - dagen då Luleå hockey slog Frönlunda och gick till semi, Northland rasade ihop i tredje och förlorade mot Solna
 
Efter den dagen tog jag sovmorgon idag - till klockan 7 - och känner mig förstås stressad av att ha sovit bort så mycket tid.
 
En strålande dag verkar det bli - skinande sol, vit snö, blå himmel och lagoma minus 4. Nu blir det lite disk och sånt. Kanske kan hinna med en stund i "trädgårdsmöbeln" - sparken - vid stallväggen, Med boken Norrland av PO Tidholm som jag just börjat på.
 
Sen har jag dejtat Jörgen i Smedsbykorsningen - vi drar upp till Överkalix på årsmötet.
 
Ha en bra söndag alla.

Kommentarer
Postat av: Gerd

Hoppsan! Full rulle på damen. Ska du dra ner på tempot efter tisdagen?

2013-03-24 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback