Halvdags mul

2013-11-01 - kl. 06.00 lokal tid.
 
Igår var det halvmulet på förmiddagen. Nog en lisa för huden. Men förstås inte en droppe regn - yr.no levererar!
 
Asiatisk buffè på hotellet. Kanske inte min favvomat. Tema varje kväll är iaf skönt - så det blir någon variation. Hade tänkt gå någon annanstans och äta ikväll - men ikväll är det italienskt - det vill jag gärna inte missa - inte en pizza än på hela semestern!
 
Nu ska jag läsa våra lokaltidningar. Blir väl spännade och se om jag får läsa något alls på webbtidningen - utan att logga in menar jag. Var det idag det skulle bli "blåskärm"?
 
Har noterat att ni inte har någon snö än - frostvitt på backen rapporterar Kjell från Gammelstad. 
 
Ska jobba en stund på morgonen - så hejdå från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback