Resedagboken

2013-11-03. kl. 06.30
 
som vanligt är endast Ylva vaken. Bra dag igår - vädret okej. Utlovat lite mul - men blev mindre än prognosen.Blev en morgonpromenad med Sara spran. Lisa ångrade sig och stannade kvar i sängen.
 
Middagen utanför hotellområdet - på ett trevligt place. Men vid ett jättestort hotell som vi är glada för att vi inte valde.
 
Inte mycket i övrigt att förtälja härifrån. Nu ska jag hinna med att skicka några mail innan jag ska väcka Sara kvart i sju. Hon ska springa idag också - och jag promenerar.
 
Sista hela dagen här - så nu tar vi vara på den. Väderprognosen inte så lysande - men har hela tiden blivit mycket bättre än utlovat.
 
Får väl ta en titt på yr.no och börja kolla in vad som väntar hemma. Men ingen snö om jag förstått mina vänner på FB rätt?
 
Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback