Heja tjejer!

Luleås baskettjejer leder med 11 poäng när tredje perioden (ja jag vet det heter inte så) snart är slut. Vad härligt om de skulle få en fjärde match hemma på fredag. Hörrni länsförbundet kan jag komma till Skellefteå på lördag morgon då?

Fast stressig blir man när man glad ihågen farit från jobbet och konstaterat att vi nog har något fel på vår interna databas. Men bara jag kommer hem - så ska jag fått svar på viktiga mail jag skickat idag. Borde ju veta att just dessa problem är så övertydliga när jag ska gå in hemma via internet. "Servern kan inte nås".

I min nervositet med basket tjejerna har jag i pausen stått och kammat mitt oregerliga hår. Och konstaterat att jag minsann inte har ett enda grått hårstrå. Alla strån är väl råttfärgade - men ändå. Jag har färgat håret  rött (???) i så många år så jag har nästan glömt hur det såg ut.

Ska be min frisör leta på tisdag! Efter riktiga gråa strån!

Och efter tredje perioden leder vi med 14 poäng. Heja tjejer! Heja Stina från Sunderbyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback