Fötterna ner och ...

Yes, jag har landat hemma. Tio i nio. Efter att levererat foldrar för utdelning i brevlådor till mina fantastiska hjälpredor här hemma i byn.

Nu har klockan slagit halv elva och jag känner att det verkligen är läge för att sova.

Har sett mig själv på TV i kväll. En inspelning från försommaren som jag själv fick intryck av skulle spegla vad jag tyckte idag.

Aldrig mer ska jag tillåta någon TV inspelning utan att veta vad det ska användas till - inte för att det var något större fel på inslaget. Men nog är man ganska galen som ställer upp på vad som helst - det hade ju kunnat spelas upp i Big Brother eller något annat. Om man själv "lånar" något från mediavärlden så kan man nästan hamna i fängelse. Men själva "kräver" de att kunna använda det på vilket inklippt sätt som helst. Men felet är helt vårat eget - vi som ställer upp utan att ifrågasätta.

Och jag vill påstå att programmet RE:agera skulle jag helst inte vilja förekomma i. Jag hoppas det stannar regionalt. Är ledsen att behöva säga det - men så dåligt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback