Riktig valrörelse

200 bananer och minst 200 foldrar på 45 minuter var morgonens resultat. Och många glada tillrop. Själv skulle jag uppsöka andra gänget för att ge mer bananer och då upptäckte jag verkligen hur jättestort sjukhuset är. Det blev rena ökenvandringen. Men vid Östra entrén genade jag genom sjukhuset. Dock hittade jag aldrig mina polare.

Men

Och längre än så hann jag inte någon gång vid lunchtid idag. Och ikväll var det tidig kväll - hemma halvåtta. Och sen har jag suttit och talat i telefon till nu - 22.10.

Och massor har bubblat i mitt huvud - och valstugan är på plats - och kul är det - och trött är jag.

Om jag vilar nu så kanske jag orkar skriva något i morgon bitti. Innan jag drar mot Jokkmokk och höstmarknaden. Skulle vilja kunna strima mig - vara både i Luleå på valstugan och i Jokkmokk och lite överallt.

Här kommer nu ett foto från banankampanjen.

Och min älskade svärdotter Lotta hon kom in och kramade mig - hon var hur less som helst att bara "se" mig på bloggen.

Nu gäller foto och sen sova!
46461-148


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback