Undrar ni över "kkk"

Mitt morgoninlägg rubricerades "kkk". Ni funderar förstås vilken hemlig kod det är? Eller om det symboliserar några "fula" ord.

Sluta undra - det är bara så att jag kan inte vare sig spara eller spara som utkast utan att ha angett rubrik. Och jag hade noll inspiration och visste som vanligt inte vad fingrarna skulle värka ut. Så jag knappade där fingrarna landade och det råkades bli tre k.

Jag försöker ju alltid ligga steget före journalisterna och fundera vad rubrikerna ska bli efter en presskonferens. Vi hade tryckt rätt hårt i vårt kommunala program på Trygghet - det vill säga lag och ordning. även med konkreta kommunala åtgärder. Vi skojade och sa att det blir nog "Batong Ylva". Men nu är jag benägen att tro att det blir "Sop-Ylva". Bilden som illustrerar min debattartikel i
Kuriren idag är tagen utanför Renhållningen i Luleå. Och i den mån jag får in något i Kuriren så illustreras det till 99% av just den bilden.

Nu måste jag rusa till PTU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback