Och morgonen ska vi bara inte prata om!

Det finns vissa dagar som är som gjorda för att sova sig igenom. Det insåg jag vid 6-tiden när jag var upp och förvissade mig om att det inte fanns några tidningar i brevlådan.

Tittade ut på baksidan och konstaterade 1 decimeter vatten på gräsmattan.

Då gick jag och la mig på soffan framför TV:n och där jag jag legat till efter elva. Eller till skidorna var färdiga.

Sen var jag in i köket och rensade både flaskor och fat. Flaskor bestod av årets sista julmust - och då menar jag ett år framåt - till nästa julafton. Tyvärr åt jag upp alla pepparkakor också tillsammans med ostresterna - vilket innebär att jag nu har ont i magen.

För att bekräfta alltings djävlighet så passade jag på att skrapa de sex trisslotter jag vann igår. Och det var noll utdelning på dessa.

Jens ringde nyss och berättade att han och flickorna också slagit rekord i att ligga länge - elva. Men han valde att se det positivt - träning för att orka vänta in det nya året.

Men det känns då inte särskilt nödvändigt just nu!


Nu ska jag köra en runda på nättidningar och se om det kommit något som kan skicka runt lite adrenalin eller andra livsuppehållande vätskor i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback