Bloggen - forna tiders cigarett

När jag slutade röka för många, många år sen var ett av det svåraste att man tappade belöningssystemet. När jag städade så stod man ut - ett rum till - sen kaffe och en cigg. Den saknaden satt i i många år.

idag har jag upptäckt att jag bytt kaffe och cigg mot kaffe och dator. Ta en kopp, gå och slå upp lite nättidningar och se om det hänt nåt.

Och så en dag som denna lite OS emellanåt. Stackars Anna-Karin, det gick inte så bra idag. Och reportrarna är ju inte riktigt sluta i sitt språkbruk - katastrof , falla igenom och jag vet inte vad hur HEMSKT det var. Det gäller att ha lite perspektiv och inse att detta i grunden ska vara adel kamp men också mycket lek och nöje.

Och så är det ju när det oväntade händer som det är riktigt kul. Ryssland har just nu fullt sjå med Kazakstan. Bara 1-0 till Ryssland, 14.39 i sista perioden.

Hur kul vore det inte för Kazakstan att vinna denna match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback