Godnatt!

Någon resumé av dagens sammanträden blir det inte - tur att jag inte lovade säkert. Simning är en märklig form av motion - man blir fullständigt urlakad.

Jag säger alltid till min kompis att 20 längder måste jag - 30 borde jag - och 40 är överkurs. Och när jag gjort måste - 20 längder - går det av bara farten - men sen är jag först nästan uppspelt - sen helt slut. Ikväll gjorde jag 40!!!!

Jag har varit in och kollat landstingets frågepanel i  kväll . Och möjligen bidrog det till att jag blev ännu mer slut. Landstingsrådet Kent Ögren har svarat på tre (3) frågor från väljarna. Senaste gången 2003? (Snälla säg att det är fel på redovisningen?) Landstingsrådet Britt Westerlund (självutnämnd  demokratiminister ) har svarat på noll frågor från väljarna.

Stefan och Jens, jag är stolt över er.  Steran har svarat 31 gånger och Jens 55.

Skulle jag nu enkelt kunna länka skulle jag göra det, men gå in på
www.nll.se., politik och frågepanelen. Själv lovar jag att återkomma i frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback