Vad bra jag har det!

Bloggandet har redan stört mina rutiner. Mobilen glömd på jobbet. Men eftersom jag var så nyfiken att kolla om jag klarar att blogga även från min hemdator har jag bestämt mig för att försöka överleva kvällen med min vanliga fasta telefon.

Har varit förbi mor och far och försett mig med matrester från kylskåpet. De lagar fortfarande sin egen mat. Och det är riktig husmanskost gjord på riktiga råvaror. Och som det gjordes i alla hem i Sunderbyn under min uppväxttid så lagas det så det blir över. Man skulle alltid kunna sätta fram en eller två tallrikar extra om någon objuden gäst passerade. Den objudna gästen är rätt ofta jag nu för tiden måste jag tillstå. Även på det sättet har jag det riktigt bra förspänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback