Gud buggar oss?

Och vad ser jag efter mitt inlägg om buggning. Jo, reklam på min blogg, klicklänkar till "Sök Gud" och "Söker du en kvinna", 10.000 kvinnliga singlar.

Bara för att jag läste Kyrkans tidning i morse. Fy, på dig biskop Hans. Och vem har fått för sig att jag är intresserad av 10.000 kvinnliga singlar. Säkert för att jag var på fest i lördags med liberala kvinnors nätverk. Övervakningskamera i folkpartiets lokal? Det du Marja-Liisa!

Förvisso skrev jag tidigare om bröllop. I Hildings kapell i Storforsen. Men det var faktiskt inte så jag tänkt mig det hela.



Kommentarer
Postat av: Stefan

Kan du inte ta bort reklamen?

Postat av: Ylva

Nä, kan du?

2006-03-09 @ 22:31:57
Postat av: Marja-Liisa

Nej, inte i vår lokal Ylva, så mycket busar vi inte.

2006-03-10 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback