Godmorgon

Det var ena envisa baccilusker jag drabbats av! Tänka sig att söka doktor för ont i knäna, få medicin mot urinvägsinfektion och vara sjuk i halsen. Nu är det feber på femte dagen!

Och igår kväll steg tempen till oanade höjder och adrenalinet sprutade ur alla hål på kroppen det kunde! Hade skrivit en trevlig sammanfattning av en fantastisk dag. Skickade och så bara borta. Då var det nära att några delar av datorn flugit ut genom fönstret. Fast jag besinnade mig eftersom jag kanske hellre tror att det bloggmaster som behöver få ett rejält kok stryk.

Jag ska någon gång under förmiddagen hitta ett hål att ändå återge en del av höjdpunkterna.

Idag är jag försenad redan vid start - inte bra med tanke på alla ideér jag haft om vad jag ska hinna undan idag. Då gäller det att andas djupt och lugnt genom näsan,. säger min Anna Greta på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback