Tur som en tokig

Absolut fullbokat hos min doktor Jan-Erik. Syster Gun-Britt skulle kolla men hoppet var inte stort. En tid 29 maj hjälper inte mig. Men har man inte förtånd så har man tur. 10 minuter senare ringer Gun-Britt och säger att hon fått ett återbud hos Jan-Erik så 10.40 är jag välkommen. Tack, tack, tack! Gnällkärringen står inte ut längre!

Trevlig tidning Näringsliv Norrbotten. Många artiklar som är läsvärda - brukar spara bilagan men inte så ofta jag hinner läsa allt - tyvärr.

Synnerligen läsvärd är enkäten med våra riksdagsledamöter. De ombeds rangordna vilka grupper deras respektive parti anser viktigast för utveckling och välfärd i Norrbotten. Klockrent företagare från de flesta partierna - Kristina Zakrisson vill allas väl och tycker alla är lika viktiga. Men värstingen är Siv Holma - som på vissa frågor faktiskt är riktigt företagarvänlig - som klämmer till med att politiker är de som betyder mest.

Ja, inte har Siv Holma lämnat planekonomin bakom sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback