Amperemätare?

Amperemätar - var fick jag det i från. Kan det inte var så enkelt att det heter laddningslampan?

Godmorgon - nu ska jag i väntan på lokaltidningarna vandra runt lite. Jag hoppas mitt ordinarie tidningsbud bara har semester.

Om det nu är någon vikarie som gör att tidningarna är sena,

Eller om det är tryckeribekymmer - vi fick ingen PT på jobbet i går heller,

Och apropå tidningar så har drakarna bestämt sig att avsätta Leijonborg. Oavsett vad jag skulle tycker i sakfrågan är det rätt otäckt att följa. Hur det har bestämt sig för vilka svar och vinklingar de vill ha. Det spelar ingen roll om jag försöker vara ärlig och balanserad. De vet på förhand vilka svar de vill ha. Får dom de inte fixar dom det själva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback