Illa - illa - aj - aj!

Vaknar med inte bara lätt svullna vrister utan också ont i knät - det vänstra. Inte alls bra inför min "tävlingsäsong". Trodde den här skadan var läkt sen flera år.

Kretsloppet är den 19 och Vårruset den 27 - och jag skulle behöva varenda dag till lite häftiga promenader för att få upp flåset.

Nu får jag nog återgå till simmet - men det ger tyvärr ingen puls. Eller rättare sagt JAG lyckas inte simma så fort att jag får puls.

För övrig fp-tjejer och andra kompisar; saknar väldigt många anmälningar till Vårruset. Det är nog bara 2 i laget och två i "mottagningskommittén". Kom igen, brudar!!

Inga tidningar än - klockan 05.10. Störande särskilt med tanke på att Erik Ullenhag kommer idag - skulle behöva vara i god tid på jobbet. Har fortfarande 3-4 saker på "kommunala listan" som skulle må bra av att kunna strykas.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Vad gäller Vårruset är det väl bara giltig eller ogiltig frånvaro som duger eller?

Jag håller med Ylva,kom igen nu tjejer! :O)

Vi behöver inte springa som förgiftade råttor om vi inte vill eller kan,det är lika gott att promenera eller lunka också.

2007-04-26 @ 13:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback