Bjöd med armbågen - milt sagt

Stämde träff med AG här på expen. Skulle lämna bakdörren öppen så att hon kunde gå in och äta sin frukost efter besöket på Hermelinen.

Själv skulle jag rusa tillbak från läkarbesöket som enligt planerna skulle påbörjas klockan 09.00.

Strul och åter förs kvart i tio.

Då sittter AG och fikar här ute (och jag min j-a nöt glömde fota).

Tror eller ej - men jag hade i andra tankar låst dörren. Innanför den låsta dörren låg snyggt och prydligt en papper med texten "Välkommen" och lite instruktioner.


Inget lyckat exempel på en bra date - tur att A-G är van vid mig sen tidigare.


Lite piller och lite provtagning och en rekommendation om tid hos sjukgymnast blev väl kontentan av läkarbesöket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback