Jag var med

Jodå jag vaknade faktiskt så jag såg höjdhoppskvalet - fast jag får väl erkänna att jag slumrade till understundom. Men resultatet blev ju inte fy skam - 2 av 3 till final.

Och Wissmans 400 meters final ska jag inte missa i eftermiddag - resan till Älvsbyn får anpassas så jag kanske till och med får se det på TV.


Och Arwidsson vidare i spjut.


Idel framgångar!


Det kan jag väl inte säga om dagens opinionsmätning som presenteras i DN. Oppositionen (vad svårt det är att inse att det inte är vi det) leder stort. Och vad händer med centern? Maud håller sig ju framme i tid och otid. Får beröm på högerns ledarsida - fast det kanske är där skon klämmer?

Såg för övrigt ett TV inslag - inför stämman - med centerpartister från de mörka skogarna i Jämtland. De gamla gentlemännen hade inte mycket till övers för centerpartiet - som de kallade för Centrumpartiet.

Och nu ska jag snöra ner lite tandborstar med mera i väskan och utmana det hällande regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback