Och kalaset!

46461-495

Så här glad kan man vara om man heter Karin och fyller 30. Födelsedagsbarnet alltså!

46461-496

Här är också födelsedagsbarnet på bild med bästa vännen Helen och hennes dotter Alice som försöker gömma sig i mors kjol.

46461-497

Och här med ytterligare gäster. Sittande till vänster om Karin hennes svägerska Veronika. Och folket i bakgrunden köar för den goda maten.

46461-498

Och så en av tårtorna - hembakad jordgubbstårta. Och den var lika god som den är vacker!

Nu ska jag skicka resten av bilderna direkt till Karin.


Kommentarer
Postat av: Karin söderholm

Hej Ylva vilka jätte fina bilder, Marja-Leena håller på och sparar bilderna och skriver ut några.
Hoppast du mår bra jag mår bra och allt är utmärkt just nu jag har ridit idag och nu ska vi tvätta och sen ska vi hälsa på hos en som jag har arbetat hos förut det blir roligt att se hur hon mår nu.
Ha det så gott önskar Karin och Marja-Leena

2007-09-27 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback