Skogligt, piggt och klokt

Måste coola ned efter lite snabba förändringar på morgonen. I går var jag överens med far om att torsdag var bästa bärdagen - men när jag kom strax efter sju var han startklar för bärskogen.

Så nu är han lämnad med instruktioner om knapptryck för att ringa mig när han är redo för hemfärd. Väl mer orolig att han inte klarar telefonen än skogen.

En käck och pigg rubrik återfanns på sporten i PT: "Musse" pigg i finalen" om 4.e platsen i 3000 m hinder. Men artikeln fanns inte på nätet.

Och enlig samma källa har jag haft ett finger med i
derbyavgörande - eller åtminstone en namne.

På avdelningen klokt noterar jag att Lars Leijonborg blir kvar i regeringen. Med ansvar för högskola- och forskning. Bra - här han Lars både en gedigen erfarenhet och ett stort engagemang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback