Tjänstefel

Tur jag inte står på riksorganisationens lönelista - då hade jag väl fått sparken. 

"Det var väl då han valdes"  skrev jag på en tidigare blogg i dag och avsåg Lars Leijonborg och landsmötet i Göteborg. . Notera ordet "väl" - jag såg hela Göteborgs landsmötet framför mig. Sara liten och med i barnvagn. Lars hade med sig Axel som var något äldre än Sara (3 veckor). Mycket barnvagnar men inget partiledarval kom för ögonen.

Fast å andra sidan kunde jag inte mana fram något annat tillfälle när Lars  valdes heller.

Och det kan väl i sin tur bero på att jag inte var med på landsmötet den 15 mars 1997 i Stockholm då Lars valdes.

Jag prioriterade nämligen att vara på 60 års kalas hos Kaj som jag nämnde i tidigare blogg idag.

Tur jag har gamla almanckor kvar så jag kan kolla vad jag gjort och inte gjort.

Fast det var Els som rättade mig - men var så finkänslig så hon gjorde det i ett mail direkt till mig.

tack Els! rätt ska vara rätt.

Just återkommen till expen efter ett superkort kommunstyrelsemöte.

Ska se om jag hinner med lite info från dagen innan Ulla ska ge sig på min mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback