Helsjukt!

Det kan inte vara möjligt att vi ska ha det så här i konungariket Sverige. Att man ska kunna sätta gps hemligt på vilken medborgare som helst.

I jakt på grova brottslingar - JA - men vad sysslar vem med
här? Nog håller jag med insändarskribebenten i Kuriren - nog borde tullen ha viktigare saker att ägna sig åt.

Hittade inte länken till den insändare som ondgjorde sig över att tullen jagade röddiesel istället för knarklangare. Men precis som det stod på min röntgenjournal så gjorde jag ett bifynd - Roffes gästlista som jag inte sett i papperstidningen. Håll tillgodo ni övriga som missat den.

För övrigt kan jag fundera hur galen jag är som efter hemfärd till Sunderbyn åter har gett mig in till staden för diverse inhandlingar.

jag inser att det är några fler än jag som gjort det.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Stackars dig och Karin i dag som jag surrade!

Bara ni inte fick skavsår i öronen lagom till jul.
Men jag blev bara så glad att du var piggare. Egentligen inget konstigare än så.....

2007-12-20 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback