Perfekta jag!

Hinner inte skriva många rader. Doktorbesöket började med en väntan på tjugo minuter. Fast snälla doktor Michael kom med en kopp kaffe. "Du får säkert inget av Jan-Erik" och då tänkte jag minsann här blir det nog inga goda nyheter.

Fast det blev det hjärta, lungor, höfter, knän, ländrygg och bäcken utan anmärkningar. Ländryggen till och med lite bättre än normalt för din årgång, som doktorn uttryckte det. Perfekta jag!

Fast skämt åsido så är det skönt att kunna utesluta detta i alla fall - fast varför är det då undrar jag förstås.

Jag hann en sväng till PTU - eller rättare sagt var det rätt mycket kvar av det sammanträdet - och en viktig och intressant information om projektet Luleå 2050.

Nu har jag varit en stund på expen och nu är det dags att vandra iväg till polishuset för sammanträde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback