Efterlyst!

Eftersom jag fått flera mail om att det är tyst på bloggen så ska jag bara berätta att nu är jag på expen, Idag blir det en blandning av kommunalt förtroendeuppdrag och den länspolitiske tjänstemannen Strutz.

Jag trodde alla skulle förstå att två små damer tar all tid - även från bloggen. De höll mig sysselsatt hela eftermiddagen - kvällen. Förvisso tidigt sängläge - "när ska vi lägga dig,. farmor?". Så vi låg alla tre i Saras "lucksäng" kvart i nio.

Smög mig upp och tog bilen och hämtade tidningarna. Gud så skönt jag har det i Sunderbyn - bara sticka ut handen och hämta. På Västbacken är det förstås inte mer än dryga 100 meter men halkigt i backen. Och så kan jag ju riskera att skrämma slag på någon om jag kommer dansande nedför backen med håret på ände!

Nu ska jag skriva min tidningskrönika så återkommer jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback