Känd eller Ökänd?

I kväll fick jag simma på mitt ärliga utseende. Nautiluskortet på drift som vanligt. Labbade fram körkortet och funderade om hon kunde släppa in mig för ett bad. "Jag känner igen dig - vissa kunder känner jag igen". Jättesnäll och vänlig - men jag vet ändå inte riktigt hur jag ska tolka det?


Men i alla fall har jag simmat en (1) kilometer tillsammans med ett gäng blivande miniscouter som skulle lära sig simma inför sommarens kanotande.

"Mamma Scout" - Carin Sjölin - vad jag beundrar dessa människor som håller på med andras ungar år efter år efter år.

Undrar om det inte var Carin som var med och lärde oss baka pinnbröd när Jens gjorde ett kort inhopp i scouterna? På stenåldern någon gång.

Nu ska jag söka fram föredragningslistorna från dagen och se om det är något jag ska skratta åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback