Kom hem!

Kom hem - för jag längtar efter er - Sara och Lisa.

Fast grattis i alla fall Lisa på Madeleinedagen. Kom ihåg att på namnsdagen är det du som bestämmer oavsett vad GPS:n säger.

Kan undra när man kan börja ha en liten sån
här i fickan - så jag inte behöver avslöja hur "vill" jag är i tillvaron. Både i skog och storstad.


1 795 för en ganska avancerad sak. Och Nokias nya modell har den inbyggd.


Nu ställer jag i alla fall in "min GPS" på Skräddarsvägen 15. Måste kolla om huset står kvar efter grannen Patriks fördelsedagsfest med minst 6 husvagnar på ägorna. Fast jag känner ingen som helst oro - det har säkert gått lugnt och städat till. Och vilken tur med vädret!

Fast med måste jag kolla så att inte någon Igge fastnat i nätet igen. Litar inte riktigt på fars syn då han inte fått riktiga glasögonen än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback