Portad på min egen blogg?

Nu verkar det strula igen. Har svarat både Berndt och Nisse i eftermiddag/kväll men inget syns när jag går in. När jag går in "köksvägen" det vill säga där jag skriver kan jag se båda i arkivet. Men när jag går in där ni som vill läsa går in så står det i och för sig markerat att det kommit ett inlägg - men det finns inte med.

Men jag ska lugna mig ett tag. Förra gången det hände gick jag förstås inte och "sköt" från höften igen - varvid två inlägg publicerades omgående.


Annars ringde det på dörren för en stund sen. Någon som var på jakt efter en två - och som undrade vem som ägde huset.


"Visst är du Ylva Strutz" , frågade han. Vilket jag inte kunde förneka. Han sa sig ha sysslat en del med politik och visste därför vem jag var. Men jag min nöt frågade inte vem han var. Är det någon partist av något slag som vill kännas vid en lång, smärt, man i pass 40 års åldern. Mellanblond skulle det nog stå i passet. Hade med sig en dam i passande ålder.


I alla fall kunde jag hjälpa honom med både vem som ägde huset plus vilka andra hyresvärdar det finns i byn.


Kommentarer
Postat av: Berndt

Tips: Mejla dina kommentarer till mig eller Nisse - eller nån annan bloggläsare - så lägger vi in dina synpunkter på bloggen :-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback