Släpp fram häxan inom Dig!

Blev bjuden på lunch i dag. Försenad födelsdagspresent vilken också bestod av en organge sidendröm från Thailand - en scarfes.

Men bäst av allt var raderna på medföljande kort:

Släpp fram häxan inom Dig!

Locka fram den tuffa glada, positiva
sidan av Dig själv!

En häxa är en kvinna
som vågar vara sig själv
hon vet vad hon vill
och låter aldrig någon trampa på sig

En häxa vet sitt värde
och hon vet att njuta av livet!

En häxa är en frihetssymbol

Kallar någon Dig för häxa
tacka för komplimangen

==

Passar väl bra så här i påskatider. Vi ses på Blåkulla!


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Glöm inte att trimma kvasten !

2007-03-28 @ 19:37:59
Postat av: Annika S

Jo då, jag håller på att putsa min dammsugare, kvast är alldeles för omodernt för mig..... Jag reser vid 21.33 skärtorsdag. Väl mött alla i Blåkulla

2007-03-28 @ 20:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback