Älskar våra årstider!

Fatta att det inte är någon annanstans som grönskan är så skir som här. Tänk vilken lycka det är att bo så här där månaderna faktiskt gör skillnad.

Ständig sol ger öken - tänkte när jag arbetade på potatislandet i eftermiddags att det är minst lika härligt som att befinna sig i soligare och varmare länder.

Just detta att känna ett il av en kall vind -som bara försvinner när solen vinner.

Nu har vi varit ute och haft omvärldsanalys. Bland annat varit till Kronan och spanat in Johans nya hus. Johan som hade träffat Leijonborg på universitetet den 9 maj.

Synd bara att Bluetooth och jag inte är kompisar. En gång var jag på väg att föra över bilder från telefonkameran till datorn men då bröts det.

Nu säger den att den inte hittar någon enhet.

Ni får vänta med att se min pappa på potatislandet till i morgon!

Hoppas ni alla mår bra och känner er sunt hänryckta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback