Som om du inte fanns!

Så kan det bli i morgonbitti. Och om Du känner att jag inte längre bryr mig om att du finns så är orsaken följande:

04.00               Wake up - surfing på nättidningarna


04.30              Mitt älskade punktliga tidningsbud kommer. 
                         (Borde komma ihåg att ge henne en uppskattning någon gång. 
                          Elaka mig som inte gjort det redan)
                         Lokal omvärldsanalys - NSD + NK

05.15               Skriver Tidningskrönikan

05.50              Sänder till Mediagerillan

05.55              Dusch, smink och tandborstning

                        Påklädning

06.35             Avresa mot Skräddarsvägen

06.50            Strutz Färdtjänst avgår från Skräddarsvägen

07.10            Lämning på Timmermansgatan - Luleå Rehab

07.40           Bilbesiktning - första gången för URR 625

08.00           Väckning Thomas

08.10           Åter på expen

08.30           Meddela "partitransport" till Ylva M

08.35           Avfärd mot SSAB

08.50           Ankomst Västra vakten

09.00           Studiebesök SSAB

11.00           Lunch

Här är anledningen till att jag kanske inte hinner delge Dig något i morgonbitti. Hav tröst - jag tystnar inte för gott!

JAG skriver inte på för någon annan "blogg" (klubb).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback