Kärt barn

Kärt barn har många namn. Sixten, Salsa, Saga och jag vet inte vad. Och hur blev det nu? Stina som tilltalsnamn men resten har jag glömt. Stina ska för övrigt vara med på politikerpryo på miljöförvaltningen. Det ska börjas i tid.

46461-697

Här har mor Angela avbrutit ammningen - vilket inte gillas av Stina.

46461-698

Mor fick ge sig förstås - och efter en slurk till såg jag så här slut ut. Och alldeles tyst och nöjd.

46461-699

Sara var idel hjälpsamhet  när jag undrade hur hon kunde fotografera sig själv i spegeln. Tyckte jag var så snofsigt uppmålad i morse så jag skulle och fota mig själv och visa Sara - men kameran kom med också hur jag än gjorde.

Kände mig onekligen lite dum när tricket avslöjades - men ni kan gott prova själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback