BBB

Bingolotter, band (till glasögonen) och bälte. De tre B:na till föräldrarna är verkställda. Alltutom bältet fanns inom synhåll från alliansaktiviteterna på gågatan.

Nu är jag tillbak på expen. Gaturpratare och bord får ligga kvar i bilen. För nu är mina muskler riktigt uppretade.

Ska ringa mor och höra vad som skulle inhandlas. Sen ska det bli en tillvaro med benen utsträckta på soffan.

Så åker jag in i morgon till klockan 12 och sorterar upp pappren inför måndagens sammanträden. Tobias hämtar mig först strax efter 2 för vår färd mot Korpis.

Ida-Theres klockan 15 - VM-final. Hoppas verkligen radion sänder.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

En syn för gudarna när du med bestämda kliv gick omkring med livremmen i handen.Jag var lite orolig att människor skulle missuppfatta missionen (att köpa din pappa ett bälte)och tro att vi propagerade för barnaga i stället!Tur du hade din glada hatt på dig annars vete tusan hur det kunnat sluta.Du är bara så härlig Ylva....

2007-09-22 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback