Effektiviserat!

Kan konstatera - vilket jag gjorde i går den 26 september - att jag uppenbarligen effektiviserat almanacksbladsvändingen också.

46461-630


Lika gott att bläddra till oktober direkt - september har bara svischat iväg.


I alla fall har jag nu tredje dagen å rad åkt hem i normal tid. Förbi och köpteljung - så nu har jag pyttsat ut dem i väggamplar, hängamplar och krukor.

Riktigt fint.

Nu ska jag ha telefonsammanträde med partisekreteraren klockn 19.00. Med oss som kallas länsledningar. Jag må säga att jag är nyfiken. För på söndag ska vi träffas - just länsledningarna.  Vad är det som är så bråttom? Men det kan vara så att tillvaron snurrar för partisekreteraren så att han inte kommer ihåg det. Eller så är det något riktigt spännande.

Kan undra om de andra allianspartierna också har överläggningar. Regeringskris??

Nä,. jag bara skämtar - det är säkert bara Erik som vill väl - hålla bra dialog med oss på fältet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback