Inte min favorit, II

Det här är heller inte min favorit. Rostade larver - bara så äckligt.

I alla fall är jag hemma nu sen någon timme. Har handlat till föräldrarna för en bortavaro för mig till sen måndag kväll. Och så lite elektriker har jag också varit. Felsökt säkringar och lyckats hitta den felande länken - och byta. Och i samma svep så bytte jag två lampor i hallampan också. Alltid lika spännande - kan undra vilket som är mer riskfyllt at jag klättrar än att gamlingarna gör det själva?

Nu ska jag köra lite tvättmaskiner - och idka mig åt lite inläsningsjobb under tiden maskinen jobbar för mig. Borde finnas fler såna maskiner på allehanda områden.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Superbra ide' Bojkotta OS i Kina både för BURMA men inte minst för TIBET!!!

2007-09-28 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback