+ 6.2!!!

Nädå - det var några grader kallt i morse. Det är vikten. På 18 dagar + 6,2. Är detta verkligen möjligt?
Fast jag jag kollvägt en gång till och då var det än värre.

Fast vad gör det - finns det som värre är. Nu tänker kommunen riva
Kläppenskolan - där vi gått i 3 generationer. Fader Yngve, undertecknad och sonen Jens

Var blev den av - försäljningen till Norrskenet? Det fanns en otäck ovilja att sälja till en fristående förskola - men nog måtte det väl vara bättre affär än att sälja den?

Så kanske man kan sluta ockra på de som har minst resurser. Maria Brömster Lundqvist  skräder  inte orden när funktionhindrade får betala högre pris mer kvadratmeter än övriga hyresgäster. Hur tänker ni egentligen, socialdemokrater?

Tack Maria - alltid PÅ när det gäller att försvara de som inte har så hög röst själva!

Nog fanns det ett och annat till att tycka till om - skulle gärna kommentera flera insändare i NSD - men det är så trist att de inte finns på nättidningen. Måste ge mig tid att ta en koll där om de verkligen inte ligger ute?

Men nu måste jag hinna göra några utbetalningar till för mor och fars räkning innan jag drar.

Hör av mig under förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback